Alustab Eesti esimene digitaalse loovmeedia inkubaator DIGIX

Oktoobri alguses alustab Tallinnas tegevust Eesti ja Baltimaade esimene digitaalse loovmeedia ettevõtete inkubaator DIGIX. Mängudele, e-õpirakendustele, asukohapõhistele teenustele, filmipärandi uuskasutusele ja muule ekraanipõhisele digimeediale keskenduv DIGIX aitab ettevõtetel jõuda uute rahvusvaheliste sisuteenuste ja ekspordini.

Avaldusi alustavatelt ettevõtetelt DIGIXiga liitumiseks võetakse vastu septembri lõpuni kodulehel digix.eu.

DIGIXI ühe asutaja, Euroopa esimese mängukiirendi Gamefounders juhi Kadri Ugandi sõnul loob tehnoloogia plahvatuslik areng uusi piirideta turge digitaalse ekraanisisu pakkujatele, mida on edukalt kasutanud naaberriigid Soome ja Rootsi. „DIGIXi eesmärk on aidata alustavaid Eesti ettevõtteid selle hiigellainega kaasa surfata ja Eesti e-edulugu edasi viia,“ selgitas Ugandi, kelle rajatud mängukiirendi aitas kahe aasta jooksul tuule tiibadesse 28le ettevõttele 16st riigist.

DIGIX pakub alustavatele digimeediaettevõtetele tipptehnoloogiaga töökeskkonda Tallinna südames koos iganädalase seminariprogrammi, püsinõustajate ja õppereisidega ning aitab ettevõtetel leida rahastajaid. Kuni viiele ettevõttele, kelle äriidee ja meeskond on kõige konkurentsivõimelisemad, pakub DIGIX kiiremaks käivitamiseks stardistipendiumi. DIGIX tegutseb Eesti Digikeskuse ruumides Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakooli uues hoones.

DIGIXi avatud uste päevad toimuvad eeloleval kolmapäeval ja reedel kell 14-16 BFMi hoone 3. korrusel (Narva mnt 27), kus tutvustatakse DIGIXi programmi, ruume, tehnikat, mentoreid ja inkubatsioonipakette.

DIGIXisse kandideerimiseks tuleb täita ankeet kogulehel digix.eu

DIGIXi asutajateks on Eesti Digikeskus, Gamefounders ja Eesti mänguarendajate assotsiatsioon IGDA ning partneriks Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakool. DIGIXit kaasrahastab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Regionaalarengu fondi toel oma loomemajanduse programmist.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.