e-turunduses ka ühinemised: ADM Interactive omandas osaluse MRM Balticus

Nii nagu hiljuti ühinesid mitmed veebiagentuurid, plaanivad koondumisi ka e-turunduse ja digitaalse meedia firmad. Best Marketingis avaldatud uudis ütleb, et Eesti suurim e-turundusagentuur ADM Interactive omandas enamusosaluse MRM Balticus. MRM Baltic jätkab ADM Interactive'i tütarettevõttena. Samale omanikeringile kuuluvad ka reklaamiagentuurid Division ja Age McCann.

ADM-i ja MRM-i ühendamine loob suure, 30-liikmelise e-turundajate meeskonna. Töötajaskond jääb alles täies koosseisus, kedagi ei koondata. ADM Interactive'i suutlikkust hallata keerukaid ja loomingulisi projekte hakkavad täiendama MRM-i strateegide oskused. Ühise katuse alla kolitakse esialgu ADM kontorisse Peterburi tee 46.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.