CeBIT 2012 keskendub usaldusele ja turvalisusele

Eile Hannoveris alanud Euroopa ja maailma üks suurimaid IT-messe CeBIT keskendub sel aastal usalduse ja turvalisuse küsimustele. 

Messi avas Saksamaa Liitvabariigi kantsler Dr. Angela Merkel koos seekordse partnermaa Brasiilia presidendi Dilma Rousseffi, Alam-Saksimaa peaministri David McAllisteri ning BITKOMi presidendi professor Dieter Kempfiga.

Tehnoloogiatööstuse nimel pidas avakõne Google´i administratiivnõukogu esimees Eric Schmidt.

CeBITil on igal aastal kindel põhiteema. Seekordseks põhiteemaks on Managing Trust – usaldus ja turvalisus digitaalses maailmas. 

2012. aasta CeBIT-ist (6.-10. märts 2012) võtab osa 4200 ettevõtet 70-lt maalt.

Lisaks põhiteemale turvalisusest ja usaldusest on messihallides domineerivaks ka pilvelahendused ja mobiilidele mõeldud lahendused. 

CeBIT Pro sektsioonis näidatakse ettevõtete andmetele ligipääsu süsteeme ja kuidas neid turvaliseks muuta. Kolmapäeval esineb Facebooki pearegulaator Lord Richard Allan, kes arutleb EL-i komisjonääri Neelie Kroesiga privaatsuse ja isikliku info väärtusest. 

Microsoft esitleb messil äsja välja tulnud Windows 8 Customer Preview´d, kohal on ka suuremad mobiilitootjad.

Laupäeva nimetatakse programmis "värbamise päevaks" - IT spetsialiste on puudu igal pool ja CeBITil loodetakse tööotsijad kokku viia tööpakkujatega.

Hallis 16 astuvad üles 50 väljavalitud startuppi, et osaleda CODE_n12 võistluses, mille teemaks on "Shaping Mobile Life".

Uue eraldi teemana on 5. hallis edindatud logistika IT. Uus asi on ka 16. hallis asetsev i-land ehk mobiiliaksessuaaride ning mobiilsete vidinate nurk. CeBIT Labs hallis 26 räägib asjade Internetist, 3D on endiselt aktiivne teema, robotid ja linnade tark juhtimine samuti.

Koos messiga käib Hannoveri messikeskuse keskel asuvas konverentsikeskuses ka konverents CeBIT Global Conferences, kus esinevad Google´i, eBay, Facebooki, HP, IBMi, Microsofti ja Vodafone´i esindajad.

FOTO: DEUTSCHE MESSE AG

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.