Pool gigabitti käes: Starman pakub tänasest üle kogu võrgu 500 Mbit/s

Kaabelvõrkude pakkujad pole aina kiirema mobiilise ühenduse ajal jäänud vaskkaablitele niisama lebama. Starman toob tänasest, 10. märtsist turule uued kaabelinternetipaketid, tõstes seniste pakettidega võrreldes kiirusi kuni 2,5 korda ja viies tippkiiruse 500 megabitini sekundis.

Seda kõikjal üle Eesti, kuhu Starmani võrk ulatub. Uued paketid tulevad aga uute hindadega. Kes soovib endiste kiiruste juurde jääda, see saab ka endist hinda paksta.

“Alates tänasest pakume ligi 320 000 Eestimaa perele võimalust kasutada ülikiiret, 500 megabitini sekundis ulatuvat internetikiirust,” ütles Starman Grupi äriarenduse juht Toomas Tiivel.  

Tiiveli sõnul kasvab klientide internetikasutus eksponentsiaalselt  ja seda tingib eelkõige video vaatamine erinevates vormides - on see siis meelelahutus, uudised või muu.

“Uudis ei ole enam pelgalt tekst või pildigalerii, vaid on väga sageli edastatud videoformaadis, samuti võidavad järjest suuremat populaarsust erinevad striimingteenused. Lisaks sellele on igas kodus järjest rohkem seadmeid, mis vajavad internetiühendust – tõstame kiirusi selleks, et tagada jätkuvalt suurepärane kasutuskogemus. Kaablivõrgul baseeruv internetiühendus pakub võrreldes mobiilsete ühendustega suuremaid kiirusi, on stabiilne ja mahupiiranguteta,“ lisas Tiivel.

Uute internetipakettide üles- ja allalaadimiskiirused ning hinnad alates 10. märtsist on järgmised (allalaadimis- ja üleslaadimiskiirus; hind):

S – 10/2 Mbit/s; 14,99€ (enne 12,99€ ja 5/1 Mbit/s)
M – 50/10 Mbit/s; 19,99€ (enne 17,99€ ja 20/2 Mbit/s)
L – 150/20 Mbit/s; 25,99€ (enne 23,99€ ja 100/20 Mbit/s)
XL – 500/50 Mbit/s; 32,99€ (enne 30,99€ ja 400/40 Mbit/s)

Olemasolevad Starmani kliendid saavad valida, kas jätkata praeguse paketiga või minna üle uutele pakettidele. Neil klientidel, kes soovivad jätkuvalt kasutada oma olemasolevat internetipaketti, tingimused ja hinnad ei muutu.

PILT STARMANI VEEBIST

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.