Septembrist Flashivaba: Google Chrome blokeerib homsest vaikimisi kõik Flash-reklaamid

Rasked ajad on tulemas veebireklaamijate õuele, kes kasutavad oma sõnumi edastamiseks vanamoodsat Flashi. Google, aga ka teised surued tehnoloogiaettevõtted on juba ammu survestanud Adobe´i, et see oma Flashi lõpuks kinni paneks ja moodsamatele vahenditele üle läheks - näiteks hakkaks ka ise kasutama HTML5. Flash on ebaturvaline, kordavad nagu mantrat ka kõik IT-turvalisuse firmad.

Juuli alguses häkiti Flashi tõsisemalt, mis muutis pahaseks paljud veebifirmad. Kõik enamlevinud brauserid blokeerisid peale turvaaugu avastamist kõik Flash-skriptid seni, kuni Adobe´i turvauuendus oli installitud.

Google konverdib juba kõik Flash-reklaamid oma AdWordsi võrgus automaatselt HTML5-ks, paljud saidid on Flash-reklaame hakanud piirama. Amazoni uuendatudreklaamijuhiste järgi peatatakse alates homsest ka neil kõigi Flashiga tehtud reklaamide vastuvõtmine. Eadsi töötavad levinud Flashis tehtud videopleierid.

Mis saab aga teistest, kes saavad oma reklaamitulu Flash-reklaamidest? Ilmselt järgneb esimestel päevadel 50-60 protsendine reklaamitulu langus, sest AM-i statistika kohaselt on praegu 50-60 protsenti kasutajatest Chrome´i brauseri taga.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.