Toode Motorola MOTO360 (1275564) kliendivestlus

02.11.2015 17:48 Esindus: Garantiisse toodud ainult kell ilma pakendita. Kella klaasil ja tagaküljel kasutusjäljed, kriimud puuduvad.

02.11.2015 17:48 KLICK: Mustika Kaubanduskeskus: Registreeritud

02.11.2015 17:52 Kõnekeskus:

SMS content: Hea klient, oma remonditöö staatust saate jälgida aadressil: www.klick.ee Lugupidamisega, KLICK

04.11.2015 13:08 KLICK: Mustika Kaubanduskeskus: Transpordi ootel -> Klick keskladu (Smarten)

04.11.2015 13:09 KLICK: Mustika Kaubanduskeskus: Transpordis -> Klick keskladu (Smarten)

09.11.2015 11:01 Klick keskladu (Smarten): Käsitlemisel

09.11.2015 11:05 Klick keskladu (Smarten): Transpordi ootel -> MTTC Eesti OÜ

09.11.2015 11:06 Klick keskladu (Smarten): Transpordis -> MTTC Eesti OÜ

09.11.2015 20:07 Teenindus: Käekell.

09.11.2015 20:07 Teenindus: Warranty state was changed/confirmed: Manufacturer's warranty -> Manufacturer's warranty

09.11.2015 20:07 Teenindus: Product name changed: Moto 360 Hall, nahk -> Motorola MOTO360

09.11.2015 20:07 MTTC Eesti OÜ: Käsitlemisel

09.11.2015 20:11 Teenindus: New state in service: Vastuvoetud

09.11.2015 20:24 Teenindus: Task state changed in service: Vastuvoetud -> Vastuvõetud

09.11.2015 20:24 Teenindus: New state in service: Praegu: MTTC Eesti, Tallinn

10.11.2015 16:53 Teenindus: Task state changed in service: Vastuvõetud -> Suunatud parandamisele

10.11.2015 16:53 Teenindus: Task state changed in service: Praegu: MTTC Eesti, Tallinn -> Saadame kõrgema taseme hooldusesse remonti

11.11.2015 11:24 Teenindus: Task state changed in service: Saadame kõrgema taseme hooldusesse remonti -> Asub kõrgema taseme hoolduses remondis

11.11.2015 12:11 Teenindus: Task state changed in service: Suunatud parandamisele -> Parandamises

11.11.2015 13:39 Teenindus: Task state changed in service: Parandamises -> Vajalik täiendav infopäring kliendile

11.11.2015 13:39 MTTC Eesti OÜ: Ootel küsimusega kliendile

11.11.2015 13:39 Teenindus: Vajalik täiendav infopäring kliendile:

12.11.2015 09:13 Teenindus: 8:47 Parandada pole võimalik. Kas kliend soovib vahetada uue seadme 1) valge koos metall rihma või 2) musta nahast rihmaga vastu?: Madis Paev MTTC EE logis

20.11.2015 11:01 Esindus: Teenindaja: Klient ei vasta momendil telefonile, üritan hiljem uuesti.

20.11.2015 11:01 MTTC Eesti OÜ: Käsitlemisel

20.11.2015 11:04 Teenindus: Task state changed in service: Vajalik täiendav infopäring kliendile -> Parandamises

20.11.2015 11:55 Esindus: Teenindaja: Klient helistas tagasi, tutvustasin valikut, Valiku pidavat tegema ühe tunni jooksul ning teavitama mind sellest. Annan kohe teada kui klient on otsustanud.

20.11.2015 12:07 Esindus: Teenindaja: Klient vaatas üle, mõtles kas oleks võimalik ikkagi kuidagi seda samust varianti saada, kuna maksis selle eest ning valis selle just hoolikalt. Kui muud võimalust ei ole, siis tahab ta seda valget varianti näha ja proovida, kuna ta käsivars on väike ning kõik ei sobi talle. Kliendi sõnul kui ükski neist ka ei sobi siis soovib raha tagasi. Palun anda infot edasisest võimalusest? Kas oleks võimalik kliendil proovida? Pimesi ta ei tahaks võtta kui ei anta täpselt sama asi tagasi.

23.11.2015 12:13 Teenindus: Task state changed in service: Parandamises -> Vajalik täiendav infopäring kliendile

23.11.2015 12:13 MTTC Eesti OÜ: Ootel küsimusega kliendile

23.11.2015 12:13 Teenindus: Vajalik täiendav infopäring kliendile:

24.11.2015 11:34 Teenindus: 11:18 ei ole võimalik saada sama varianti. Ootame kliendi tagasisidet, millise värvi 11:23 valib. Maha kanda ei saa.

01.12.2015 08:52 Teenindus: 8:25 ootame endiselt vastust.

01.12.2015 13:16 Esindus: Teenindaja: Klient tuleb poodi avaldust kirjutama. Klient soovib endiselt sama. Meil ühes poes võib olla samasugust. Anname tagasisidet siis.

01.12.2015 13:16 MTTC Eesti OÜ: Käsitlemisel.

01.12.2015 13:18 Teenindus: Task state changed in service: Vajalik täiendav infopäring kliendile -> Parandamises.

02.12.2015 08:38 Teenindus: Task state changed in service: Parandamises -> Kliendile on esitatud päring/ootame kliendi vastust.

02.12.2015 08:38 MTTC Eesti OÜ: Ootel küsimusega kliendile.

02.12.2015 08:38 Teenindus: Kliendile on esitatud päring/ootame kliendi vastust.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.