CeBIT algas - mida vaadata?

Iga-aastane ceBIT avati esmaspäeva õhtul pidulikult. Nagu ikka oli avamisel kohal riigikantsler Dr Angela Merkel. Partnerriigiks maailma ühel suurimal IT-messil on seekord Poola.

CeBIT kestab 9. märtsini ja on jagatud alateemadeks, nagu viimastel aastatel kombeks. Lisaks toimuvad CeBIT Global Conferences sarja konverentsid, valitakse aasta parimaid tooteid ja lahendusi ning vahepeal tehakse messihallides natuke sporti ka (lisaks sellele, et terve päev hiiglaslikus kompleksis ringijalutamine on ise üks paras pikamaasport). Firmasid osaleb 4000, kokku 70 riigist. 

Aga nüüd (messi-)alateemadest ja mis on nende alateemade peamised sõnumid.

 

CeBIT Pro

Siin tutvustatakse järgmise põlvkonna nn relationship managementi ehk suhtehaldust, mis on kliendihaldusest samm edasi. CRM on eilne päev, nüüd tuleb ärijuhtidel meelde jätta lühend XRM - kõigi suhete haldus.

 

CeBIT Gov

Valitsus- ja munitsipaalasutustele pakutakse De-Maili ehk paberitest loobumist, eDocumente ja online IDsid. jah, kõik teemad on tuttavad - ceBIT ongi teemadevalikul üsna konservatiivne. Põhitegijaks on väljapanekutel riigi- ja avaliku sektori lahendustega Saksamaa. Kunagi osales ka Eesti oma stendiga, viimastel aastatel enam mitte. See-eest oli Eesti stend just lõppenud Mobile Worldil - märk sellest, et IT-infra lahendustelt on kandunud ekspordisuund rohkem m-lahenduste poole.

 

CeBIT Lab

Alati on CeBITi laborites üllatanud uute juba revolutsioonilisemate asjadega Fraunhoferi instituut. Eks ka sel aastal. CeBITi korraldajad pakuvad kuumima teemana välja kolmemõõtmelise veebi (nüüd siis hakkame ka veebilehti 3D prillidega vaatama?).

 

CeBIT Life

Selle alateema alt leiab ala-alateemana Mooseconi - mobiiliplatvormide ehk m-operatsioonisüsteemide konverentsi.

On teinegi alateema alaüritus - CeBOT. Tarkvarahäkkijad teevad Garage48-laadsel üritusel ühepäevase tarkvaraarendusmaratoni.

 

Otseülekandeid kohapealt näidatakse sellelt lingilt. Samas on ka kava, mida ja millal vaadata.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.