Mobiilimängude ajastu on käes: 70% inimestest eelistavad mängida nutitelefonis

Mobiilimängude ajastu on täiesti käes, sest nutitelefone eelistavad praegu mängimiseks kõige rohkem inimesi.

Nutitelefonide eelistajaid on mänguritest 70%, arvutites mängivad aga 40,1% ja mängukonsoolides 28,5% inimestest. Järgnevad tahvelarvuti 17,8% ja käsikonsool 14,6%. Alla kümne protsendi kõigist mängijatest kasutab mõnda striiminguseadet (9,6%) või VR peakomplekti.

MejoresApuestas.com uuringuandmete põhjal on mobiilimängud 2021. aasta 1. kvartalis valdavalt kõige populaarsemad. Aastate jooksul on nutitelefonid täielikult muutnud mängutööstust ja hõivanud selles valdkonnas suurima osa.

Hiljutine Hootsuite´i "We Are Social Digital 2021" aruanne näitas, et 16–64-aastastest internetikasutajatest valivad videomängude mängimiseks nutitelefoni enam, kui arvutitel ja mängukonsoolidel mängijaid on kokku.

Nutitelefonide populaarsuse kasv videomängude mängimisel suurendab jätkuvalt kogu mobiilimängutööstuse kasvu. Värskest Mejores Apuestase aruandest selgus, et 2021. aastal oodatakse mobiilimängudelt ligi 110 miljardi dollari suurust tulu, mis on 15% rohkem, kui aasta tagasi. Järgmise kahe aasta jooksul kasvab see näitaja 25% ehk 138 miljardi dollarini ja aastaks 2025 prognoositakse kogu turu tulemuseks üle 160 miljardi dollari.

Statistika näitab ka seda, et pärast pandeemia puhkemist on mobiilimänge hakanud mängima üle poole miljardi inimese, nende koguarv ulatub 2021. aastal 1,8 miljardini.

Ka mobiilimängijate demograafia muutub. See, mis paar aastat tagasi mängijaid iseloomustas, on nüüd teistsugune. Ligikaudu 55% Hiina ja Ameerika Ühendriikide kui kahe juhtiva turu mobiilimängijatest on vanuses 18–34 aastat. Millenniumlased või 25–44 -aastased inimesed moodustavad nendel kahel mobiilimänguturul umbes 24% kõigist kasutajatest.

Aastaks 2023 peaks mobiilimänge mängivate inimeste koguarv maailmas jõudma üle 2 miljardi.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.