IBM laiendas LotusLive pilveteenuste hulka väikeettevõtetele

IBM laiendas ettevõtete suhtlus- ja koostöötarkvarade LotusLive pilvandmetöötluse teenuste hulka, pakkudes väikeettevõtetele sobivat LotusLiveEssentialsi teenustepaketti, kus kommunikatsiooni lihtsustamiseks on kombineeritud sotsiaalsetes võrgustikes suhtlemine ning ärikasutaja e-post.

LotusLive´i pilvandmetöötluse teenuste (cloud service, ingl) hulka on integreeritud koostööpartnerite - UPSi, Skype´i, Salesforce.comi ja Silanise pakutavad teenused. LotusLive võimaldab üle interneti mis tahes veebilehitsejaga kasutada e-posti, pidada veebikonverentse, suhelda sotsiaalsetes võrgustikes ning muid töövahendeid, mis aitavad parandada igapäevast töist suhtlust klientide, töökaaslaste ja koostööpartneritega.

UPS teeb LotusLive´i keskkonnas lihtsalt kättesaadavaks kullerteenuse enam kui 200 riigis üle maailma. LotusLive´i integreerimine Skype´i, Salesforce.comi ja Silanise teenustega lubab odavalt helistada, anda lepingutele digitaalset allkirja või müügimeestel pidada koosolekuid konverentsikeskkonnas.

Teenustepakett LotusLiveEssential, kus kombineeritakse tarkvarade LotusLive iNotes ja LotusLiveConnections paremaid külgi, sisaldab e-posti, failide jagamist ja haldamist, sotsiaalsetes võrgustikes suhtlemist ning teisi erinevaid online-suhtlusvorme. LotusLiveConnections võimaldab kasutajal reaalajas ühendust võtta ja äri ajada igaühega sotsiaalvõrgustikes sama lihtsalt, kui seda on kellegi sotsvõrkudes „sõbraks“ kinnitamine.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.