Idufirmade festival Slush toimub Helsingis peale pausi taas kohapeal

Eelmisel aastal helsingi messikeskuses vahele jäänud idufirmade festival Slush seekord toimub ja kahel päeval kohapeal.

Slush toimub 1.-2. detsembril 2021 Helsingis. Oodatakse ligi 3200 idufirma asutajat ja juhti ning 1500 investorit koos 8000 muu osalejaga-huvilisega.

Esimesed esinejad on juba välja kuulutatud ja avalik piletimüük Slushi kodulehel algas 1. septembril.

Eelmisel aastal, kui suheldi vaid virtuaalselt, ehitas ürituse korraldaja uue Slushi kontaktiloomise veebiplatvormi Node by Slush ja jätkas tööd digitaalselt. Kuigi Slushi 2020. aasta virtuaalseid kohtumisi peeti õnnestunus, on korraldajate arvates siiski vajalik ürituse kroonijuveel - põhisündmus kohapeal lörtsises Helsingis (slush = lörts ingl. k).

Esimene küsimus on loomulikult ürituse ohutuses.

"Hoolitseme selle eest, et Slush 2021 oleks meie külastajatele ohutu. Terviseohutusmeetmed on kasutusel, et muuta Slush, mis on üles ehitatud sisukatele isiklikele kohtumisteturvalisemaks. Tahame julgustada meie külastajaid pühenduma tervishoiumeetmetele nii nagu meie siin, et saavutada turvaline Slushi kogemus," ütles Slushi tegevjuht Miika Huttunen.

Slush, garderoob.

Ürituse turvalisuse tagamiseks küsitakse sisenedes Covid-19 passi ja tõhustatakse toimumiskohas puhastust, rakendatakse käepigistuste keelamise poliitikat ja pakutakse igale osalejale efektiivseid maske.

Selle aasta teemaks on ettevõtluse renessanss. Aasta 2021 tekitas arutelu selle üle, kuidas ettevõtlus peaks uutes oludes muutuma. Praktikas on programmi eesmärk anda
asutajatele vahendid meie aja kõige kriitilisemate probleemide lahendamiseks. Programmi uue lisandina toob Slush välja Builder's Studio kontseptsiooni, kus idufirmade taga olevad inimesed õpetavad, kuidas luua edukas idufirma 15 tunniga.

Sel aastal näeb laval esinejaid sellistest ettevõtetest nagu Tinder, Calm, Miro. Nagu eelmistel aastatel, liituvad esinejate nimekirjaga ka mõned maailma kõige tuntumad idufirmade asutajad ja investorid. Nende hulgas on esimestena selgunud juba näiteks Daniel Dines (UiPathi kaasasutaja ja tegevjuht), Luciana Lixandru (Sequoia partner), Peter Carlsson (Northvolti asutaja ja tegevjuht), Lila Ibrahim (DeepMind, COO), Guillaume Pousaz (Checkout.com asutaja ja tegevjuht), Sujata Bhatia (Monzo, COO) ja Denis
Sverdlov (Arrivali asutaja ja tegevjuht). Kokku on Slushis üle 150 esineja ja moderaatori, kes astuvad erinevatel lavadel üles kahe päeva jooksul. 

„Startupi maailmas on selge vajadus näost näkku suhtlemiseks. Võib tunduda, et me oleme rohkem [virtuaalselt] ühendatud, kui kunagi varem, kuid tõsi on see, et mõnda asja ei saa kaugelt ajada. Tõusude ja languste jagamine saatusekaaslastega ning nõustamine ja kasulikud kohtumised on iga asutaja jaoks hädavajalikud. Slush loob keskkonna, kus need toimuvad kahe päeva jooksul ühe katuse all," lisas Huttunen.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.