Ole teadlik ja ettevaatlik, kust oma Samsungi ostad

Samsungil on Baltimaades ostetud seadmetele tore teenus - Galaxy Care, mis kindlustab sinu värskelt ostetud seadmel kuueks kuuks esi- ja tagapaneeli klaasi purunemise ning veekahjustuste vastu. Galaxy S6, S7, S8 puhul tuleb lausa Samsungi poolt saadetud kuller seadmele järgi ja toob tagasi, kui mobiil on korras.

Tingimuseks on seadme registreerimine Galaxy Care äpi kaudu 30 päeva jooksul peale ostu.

Eraldi klausel on aga seal Baltimaade päritolu telefon, mille osas keegi ei mõtlegi midagi kahtlustada, kui telefon on ostetud Eestist, mis teatavasti asubki Baltikumis. Paraku osad veebipoed kasutavad tarnijaid mujalt, kui siit. Ka osades letipoodides on seadmed teise päritoluga, nagu selgus ühe segaduses Klicki poe kliendiga, kes ostis endale pea 100 € odavamalt Galaxy S7 nutitelefoni ning avastas enda üllatuseks, et Galaxy Care programmile see ei kvalifitseeru.

Galaxy Care.

Kui oled huvitatud Galaxy Care hüvedest uut telefoni ostes, siis...

  1. uuri, kas sinu seade kvalifitseerub kindlasti programmis, telefoni mudelite nimekiri on programmi kodulehel,
  2. veebist ostes küsi müüjalt seadme päritolu kohta,
  3. poest ostes on toote karbil mudelitähis, mis peab lõppema SEB tähekombinatsiooniga. Näiteks Samsung S7 SM-G930FZKASEB must ja ….DASEB kuldne ning SM-950FZKASEB - must S8.

Täpsemalt saab Galaxy Care tingimustega tutvuda programmi kodulehel.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.