Mängud

Mängud

Mängud on AM-is tagasi. Mänguteoreetiline ja praktiline rubriik, mis kajastab levinud trende mängudes, loo jutustamise probleeme, mänguteooriat ja selles vallas tehtud edusamme.


Sony taaselustab PlayStation Classicuga esimese põlvkonna PlayStationi

Sony esitles eile PlayStation Classicut, mis toob tagasi originaalselt PlayStationilt tuttavad mängud ning disaini.

Classicule on juba eelnevalt paigaldatud 20 esimese põlvkonna konsoolilt tuttavaks saanud mängu, mille hulgast leiab hitid nagu Final Fantasy VII, Jumping Flash, R4 Ridge Racer Type 4, Tekken 3 ja Wild Arms. 

Nutirevolutsioon kasiinodes: kuhu areneb mobiilne mängutehnoloogia?

(Sisuturundus)

Mõnekümne aasta eest oli mõeldamatu mängida slotikaid, ruletti või muid hasartmänge internetis, veel vähem mobiiltelefoni vahendusel. Tänaseks päevaks ei ole enam kellegi jaoks aga üllatus, et nutitelefoni vahendusel on võimalik ligi pääseda mängudele, mis on kvaliteedilt võrdväärsed arvuti vahendusel mängitavatele mängudele. Olgu tegemist RPG-mängude või Candy Crushi stiilis mängudega, iga nutitelefoni omanik saab mängida kõike, mida vähegi hing ihaldab.

Jõujaam koos lisadega: Republic of Gamers Strix GL703G

"Ma tahan arvutit, millega mängida saaks!" - vaevalt, et vanemad, kes nendele soovidele vastama hakkavad, midagi sellist, nagu Republic of Gamers ette kujutavad. Eriti veel ROG Strix arvuti puhul, mille kast on nii suur, et pakiautomaati ei mahu ja kullergi küsib selle eest erihinda. Samas on tegemist mitte laua-, vaid sülearvutiga. Test oli küll väga põgus ja kokkupuude lühike, kuid ettekujutus on enam-vähem olemas.

Moodsad võimalused jalgpalli MM-i jälgimiseks - virtuaalreaalsus, 4K jne, kuid mitte veel kõigile

Käes on 21. sajand, eelmise sajandi ennustused nägid tänapäevaks ette hologramme ja teleportatsiooni, kuid sellest hoolimata vaatab jalgpalli MM-i enamus inimesi endiselt helesinise ekraani taga, mis siis, et see on muutunud suuremaks ja lamedamaks. Kus on VR, ultratiheda pikslikatvusega telepilt ja juhitavad panoraamkaamerad? Servast juba neid ongi, aga see pole ikka päris see, mida ette kujutaksime.

Nüüd läheb mängimiseks: Dell tõi välja kuus uut Delli ja Alienware´i mängurimasinat

Dell ja Alienware tõid turule kuus uut võimekat Windows 10 operatsioonisüsteemiga mänguritele suunatud sülearvutit. Seadmed on varustatud Inteli uute 8. põlvkonna protsessoritega, mis pakuvad märkimisväärselt suuremat võimsust võrreldes eelmiste mudelitega. Lisaks sellele laiendab Dell mänguriarvutite valikut oma uue G-seeriaga.

Lisaks uutele toodetele sõlmis Dell uusi partnersuhteid e-spordivaldkonnas: koostöölepingud NBA korvpallimeeskonnaga Miami HEAT ja Misfits Gaming.

Growtopia? Tinder? Millised on eestlaste kõige lemmikumad äpid?

Eestimaalaste kõige enam alla laetud rakenduste statistika näitab, et selle aasta esimese kvartali populaarseimad äpid on erinevad virtuaalmaailmas eksisteerivad online mängud ning tutvumisrakendused.

„Inimesed otsivad üha enam meelelahutust ja uusi kontakte läbi veebi, see on tõenäoliselt ka põhjuseks, miks laetakse alla äppe kaaslase või uute tutvuste leidmiseks,“ kommenteeris Tele2 Eesti tootedirektor Katrin Aron.

Huvitav vidin: alla 40 euroga saab oma paberlennuki juhitavaks

Nelja propelleriga droonid on vallutanud kogu amatöör-mudellennunduse, kuid vanasti liikusid sellised õhusõidukid ikka tavaliselt ühe propelleri jõul ja tiibade toel. Kui selline tiibadega mudellennuk tundub liiga suur ja kahju ka, kui katki kukub, siis PowerUp Toys paneb lendama tavalise paberlennuki. Kui katki läheb, voldid uued tiivad ja paned mootori jälle külge (mis nii lihtsalt katki ei lähe).

Mida eestlased Google Play keskkonnast kõige rohkem ostavad?

Google Play pakub Androidi nutitelefonide jaoks mänge, äppe, filme, raamatuid ja digitaalset sisu. Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul on möödunud aastal Google Play rakenduste poes tehtud ostude hulk märgatavalt suurenenud. „Aktiivsete kasutajate hulk kasvas võrreldes eelnenud aasta sama perioodiga 22,5%,“ täpsustas Aron. Tema sõnul on Google Play eestlastest kasutajad 85% osas alla 50 aastased, keskmine vanus jääb 32 eluaasta juurde. „Meessoost kasutajate osakaal seejuures oli 56%, kellest omakorda 39% on tallinlased ja 8% tartlased,“ lisas Aron.

Liiguta ka, kui mängid: e-skin ajab arvutimängurid võhmale

Arvutimängud on ühed peamised ülekaalulisuse põhjustajad - lamaskled mugavas mänguritoolis ja liigutad kangikesi, küünitad laisalt klaviatuurini või liigutad 10 x 10 cm suurusel alal hiirt. See sport tugevaks ei tee. Kuid Kickstarteris sai raha kokku omapärase kostüümi arendaja - e-skin on nutikas riideese, mis viib sinu kehaliigutused üle Bluetoothi otse arvutisse ning mängudes hüppamiseks ja kaklemiseks peab ise ka reaalselt muskleid liigutama.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.