fbpx Gartner ennustab: 2017. aastaks nõuavad pooled töötajad oma seadme kasutamise võimalust tööl | AM.ee

Gartner ennustab: 2017. aastaks nõuavad pooled töötajad oma seadme kasutamise võimalust tööl

BYOD ehk Bring Your Own Device ehk "too tööle oma seade" on kasvav trend, millele Gartneri uuringufirma ennustab tohutut levikut juba lähiaastatel. Gartner ennustab (või mõnede jaoks hoiatab), et aastal 2017 nõuavad juba pooled töötajad, et nad tohiks tööl kasutada iseenda seadet, mitte vaid töökoha pakutuid.

38 pprotsenti ettevõtetest lõpetavad 2016. aastal töötajatele tööseadmete pakkumise, ennustab IT-juhtide seas läbi viidud uuring. Sealjuures soovivad töötajad ise, et nende koduseks saanud ja just nende käe järgi valitud seadmega saaks ka tööl asju ajada, mitte et peaks tööl ümber lülituma mõnele muule seadmele.

"BYOD on üks radikaalsemid samme majanduses ja ärikultuuris viimasel ajal," ütes Gartneri asepresident ja analüütik David Willis, "BYOD eelised seisnevad uue mobiilse tööjõu loomises, mis kasvatab töötajate rahulolu ja vähendab kulusid."

Gartneri defineerimisel on BYOD alternatiivne strateegia, mis aitab töötajatel, äripartneritel ning teistel kasutajatel kasutada isiklikku väljavalitud klientseadet  ärirakendustega töötamiseks ja äriandmetele ligipääsuks.

Tüüpiliselt hõlmab see tahvleid ja telefone, aga ka PC-sid ning võib sisaldada ka tööandja rahalist toetust seadme tööalaseks kasutamiseks.

BYOD toob uusi väljakutseid ettevõtete IT-osakondadele süsteemide ühildamiseks ja erinevate klientseadmete turvalisuse tagamiseks. Samas annab see ka palju uusi võimalusi: veebipõhised ajaplaanid, töölistid, sisse- ja väljalogimised, iseteenindus, jne.

BYOD aitab väikeettevõtetel alustada ilma suure hulga seadmete väljaostu või rendita. Selline mudel sobib eriti hästi startuppidele.

Uuring "Bring Your Own Device: The Facts and the Future." on saadaval Gartneri veebisaidil aadressil http://www.gartner.com/resId=2422315.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.