Eesti idufirma coModule asutaja Kristjan Maruste jõudis Forbesi Euroopa tulevikutähtede sekka

Majandusajakirja Forbes äsja-avaldatud alla 30-aastaste Euroopa tulevikutähtede valikusse jõudis ka Eesti idufirma CoModule kaasasutaja ning juht Kristjan Maruste.

“Selline äramärkimine on tunnustus noorte arengut soosivale keskkonnale Eestis. Siiralt usun, et Eestis toetatakse noori inimesi tegema suuri asju,” ütles Maruste.

CoModule on nelja noore Eesti ettevõtja asutatud idufirma, mille juured ulatuvad üliõpilastele suunatud tootearendusprojekti Tudengivormel. Tänaseks töötab ettevõttes 10 täiskohaga inseneri, kontorid on Tallinnas ja Berliinis ning kliendid Euroopas ja USAs. Ettevõtet on toetanud Prototron ja Mektory, ja pärast osalemist ühes juhtivas ärikiirendis Startupbootcamp Berlin investeeris ettevõttesse Saksamaa suurim riskikapitalifond HTGF.

CoModule´i tehnoloogia on nn. asjade internetil põhinev kommunikatsiooniplatvorm, mis on eelkõige suunatud kergelektrisõidukite (nt elektrijalgrattad) tootjatele.

CoModule´i missioon on tagant tõugata elektromobiilsus revolutsiooni puhtama ja vaiksema keskkonna saavutamiseks. Idufirma toob Tesladelt tuntud kommunikatsioonitehnoloogia kõigi elektrisõidukitootjateni. Muuhulgas on CoModule välja pakkunud ka isesõitva elektriratta idee.

Toode koosneb sõidukitootja visuaalse identideediga kohandatud mobiilirakendusest, mälupulga suurusest elektroonikamoodulist, mis lisatakse sõidukitesse tootmisprotsessi käigus ning veebipõhisest andmeanalüüsi tarkvarast, mis võimaldab jälgida sõiduki aku ja mootori käitlusparameetreid ning sõiduki asukohta.

Sellel nädalal avaldas Forbes esimest korda Euroopa erinevate sektorite "30 under 30" nominendid. Umbes 5000 kandidaadi hulgast valiti välja nominendid kümnes kategoorias. Valituks osutusid näiteks Adele, Novak Djokovič ja Sebastian Vettel. 

Ülemaailmselt tundud majandusajakiri on USAs avaldanud noorte nominentide nimekirju aastakümneid.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.