fbpx Tele2: kvaliteedilt ei ole enam kuhugi järele jõuda | AM.ee

Tele2: kvaliteedilt ei ole enam kuhugi järele jõuda

Tänasel Tele2 pressikonverentsil andis Tele2 läbi mitmete uuringute ja graafikute teada, et legendid nende levialasse sõitmisest võib unustada - võrgukvaliteedilt pole enam vahet, millise operaatori võrgus oled ja Tele2 võrk on täpselt sama hea kui teistel operaatoritel.

Eestis ulatub üldine lepinguliste klientide osakaal 80%ni, ütles Tele2 juhatuse esimees Toomas Tiivel. Lõunanaabrite juures Lätis-Leedus on aga lepingulisi ja kõnekaardikliente peaaegu võrdselt, seega sarnaneb Eesti mobiiliturg pigem Soomega. Samas SMSivad leedukad ja soomlased eestlastest 10 korda rohkem.

2005. aastal oli Tiiveli sõnul Eesti sideturul murrangupunkt - mobiilikõnede arv läks fiksliinil tehtud kõnede arvust mööda. Praeguseks on suhe 70% / 30% mobiilikõnede kasuks.

Sel aastal võib tele2 turundusdirektori Andres Jõesaare sõnul toimuda ka teine murrang - mobiilse andmeside lepinguid sõlmitakse rohkem kui fiksandmeside lepinguid (Eestis).

Tele2 jaoks oli 2009. aastal veel üks oluline verstapost - äriklientide arvu poolest mööduti Elisast. Hetkel on äriklientide osas turg jaotunud selliselt: EMT 41%, Tele2 34% ja Elisa 23%. Mõni protsent on Diili ja Bravocomi käes. Kui seni on Tele2 äriklientideks olnud väikefirmad, siis 2010. a soovib Tele2 meelitada enda juurde ka mõne suurkliendi.

Toomas Tiivel näeb alanud aastal võimalusi ka avalikus sektoris, kus eelmisel aastal sidekuludelt veel kokku hoidma ei hakatud. Tiiveli arvates võiks riik aastas kokku hoida ligi 15 miljonit, kui korraldaks uued hanked sideteenustele.

LTE võrgu osas aga valitseb Eestis veel teadmatus, kuna vastavate sageduste litsentse pole riik veel müüma hakanud. Tiiveli arvates võib LTE Eestisse tulla siiski 2-3 aasta jooksul, kui riigi litsentsitasu liiga kõrge pole. Seni aga laiendatakse 3G võrku asulatesse ja maapiirkondadesse, Elisa järel teise operaatorina plaanib Tele2 kasutusele võtta suure levialaga UMTS900 võrgu, mis toob 3G ka maapiirkondadesse.

Pildil Tele2 kampaaniaseriaal - sellega olevat Tele2 kulutanud vähem kui teised operaatorid oma kampaaniale, kuid saavutanud parema märgatavuse (Tele2 põhjendab oma odavamaid hindu teistest operaatoritest parema efektiivsusega).

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.