fbpx Infoühiskonna konverentsi teemadeks roheline IT ja sotsiaalne meedia | AM.ee

Infoühiskonna konverentsi teemadeks roheline IT ja sotsiaalne meedia

Kolmapäeval, 17. märtsil KUMUs algava iga-aastase Infoühiskonna Konverentsi kaks põhiteemat on roheline IT ning avaliku sektori roll sotsiaalses meedias. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi korraldatav konverents toob kokku mitusada infoühiskonna teemadest huvitatut, peaesinejaks on rohelise IT teemalise avaettekandega Majandusliku Koostöö ja Arengu Organisatsiooni (OECD) internetimajanduse programmidirektor Graham Vickery.

Mõlemad teemad on Eestis praegu uued ja harjumatud. Rohelisest ITst räägivad küll kõik maailma tehnoloogiafirmad pea kõikidel oma seminaridel ja koolitustel, kuid Eesti ettevõtete jaoks on see olnud üsna vähetähtis teema võrreldes muude eluliselt olulisematega. Seekordsel konverentsil aga puudutatakse rohelise IT kaudu olulisi teemasid ka siis, kui otseselt energiast või keskkonnasõbralikust tootmisest ei räägita - roheline IT aitab ka IT kulusid kokku hoida ning lihtsustada infosüsteeme, Eesti jaoks otsitakse konverentsil võimalust ka rohelise IT abil eksporti suurendada.

Teine teema - avaliku sektori roll sotsiaalses meedias on samuti uus ja ametnikke painav keeruline probleem - mida siis teha selles sõpradevõrgustikke ja avatud suhtlemist täis meedias, kas suhelda kui sõber või postitada ametlikke pressiteateid ka Facebooki, Orkutisse ja Twitterisse? Päeva teises pooles toimuvates diskussioonipaneelides saab näha, mida eksperdid avaliku sektori jaoks soovitavad.

Konverentsist saab näha otseülekannet ja jälgida uudisvoogu Twitteri keskkonna vahendusel. Twitteri kontot aitab aktiivsena hoida Arvutimaailm. Konverentsi hashtag on #iyk, sellega märgistatud küsimused jõuavad konverentsil esinejateni.

Infoühiskonna konverents toimub Euroopa Liidu struktuurifondide programmi „Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine“ raames ja seda rahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.