Mis on VoIP-telefonisüsteem IPCentrex?

VoIP kõnekeskus IPCentrex on ärilahendus, mis aitab ettevõttel oluliselt kärpida telefoniside kulusid, samuti annab see ärijuhile jooksvalt suurepärase ülevaate klienditeeninduse efektiivsusest ja kvaliteedist. IPCentrex on kodumaine lahendus, mille arendas AS Telegrupp ja mida pakuvad Elion ja Elisa.

Tegemist on telefonijaama renditeenusega, mille puhul jäävad ära kulutused seoses telefonijama ostmisega, telefonivõrgu rajamisega ja telefoni sideliinide rentimisega.

IPCentrex on olemasoleva arvutivõrgu kaudu toimiv telefoniside, mille puhul ettevõtte harukontorite vahelised lauatelefonikõned on tasuta - asugu need kontorid Eestis või välismaal. 

IPCentrex võimaldab kõne keskset haldust: lisaks sissetulevate ja väljuvate kõnede salvestamisele mp3‑formaadis saab kõnesid kommenteerida – seda ka kõne vältel. Kõnesid saab paindlikult suunata: näiteks saab määrata, et tööajal suunatakse vastamata lauatelefonikõne töötaja mobiilile, puhkeajal aga saab see töötaja e-kirjaga tagasihelistamispalve. Nii saab tagada, et ükski kliendi kõne ei jää tähelepanuta.

VoIP kõnekeskus pakub mitmeid kasulikke lisavõimalusi: näiteks automaatsekretäri (kasutada saab olemasolevaid automaatvastaja malle või hõlpsasti uusi juurde lisada), faksi e-posti kaudu, numbrivalikut arvutist ühe klahvivajutusega.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.