Samsung Eesti kommentaar: mis saab Galaxy Note 7 telefonidest Eestis?

Kommenteerib Antti Aasma, Samsung Eesti mobiilidivisjoni juht

Samsung Electronics on täielikult pühendunud sellele, et pakkuda tarbijatele kõrgkvaliteetseid tooteid. Seoses Galaxy Note7-ga tõstatunud küsimustega viisime läbi põhjaliku uuringu ning tuvastasime seadme akuga seotud probleemi.  

1. septembri seisuga oleme teadlikud 35 juhtumist üle maailma ning koos varustajatega oleme läbi viimas põhjalikku uuringut, et tuvastada, kas turul on müügil teisigi võimalikke defektse akuga seadmeid. Baltikumis ei ole seni tuvastatud ühtegi säärast juhtumit. Lisaks pole Samsungile teadaolevalt ükski inimene tekkinud intsidendi tõttu viga saanud. Kuna tarbijate turvalisus on meie jaoks ülimalt oluline ning säärastesse juhtumitesse suhtume täie tõsidusega, on Samsung Galaxy Note7 müügi ajutiselt peatanud.

Galaxy Note7 tavamüügi algus Baltikumis on edasi lükkunud oktoobrisse. Täpse kuupäeva avaldame nii pea kui võimalik.  

Eeltellimuste kaudu juba kasutajateni jõudnud uued Galaxy Note7 telefonid vahetab Samsung järgnevate nädalate jooksul välja. Selle ajani on Note7 värsketel omanikel võimalik lasta oma telefoni kontrollida Samsungi ametlikes klienditeeninduspunktides: MTTC Eesti (aadressil Türi 5, Tallinn) ja TCS Eesti (aadressil Pärnu mnt 139c/1). Kõik Samsungi teeninduspunktid leiab siit: http://www.samsung.com/ee/support/servicelocation ning avatud on ka klienditugi telefonil 8007267.

Juba tarbijateni jõudnud seadmete arv Baltikumis on väga väike võrreldes kogu eeltellimuste käigus soetatud seadmete arvuga. Tarne telefoni eeltellijatele, kes pole oma seadet veel kätte saanud, on esialgu edasilükkunud. Uuest tarneajast annab Samsung teada nii pea kui võimalik. Tarbijatel on võimalus jääda kas uut tarnet ootama või küsida raha tagasi.

Meil on väga kahju tekkinud ebamugavuste pärast, kuid kirjeldatud toimingud on vajalikud, et saaksime tarbijatele jätkuvalt pakkuda kõrgkvaliteetseid tooteid. Töötame oma partneritega külg külje kõrval, et seadmete väljavahetamisprotsess kulgeks võimalikult sujuvalt ja tõhusalt. Oleme tänulikud mõistva suhtumise eest ning edasise info osas palume varuda pisut kannatust.

Vaata ka: Skandaalne lugu: Samsung võib kutsuda uued Galaxy Note 7 telefonid tagasi

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.