Soovituste TOP 5 ettevõtte kommunikatsiooni korrastamiseks Alcatel-Lucent OpenTouch´iga

Reklaamartikkel

Hetkel, kui teabevoog kasvab meeletu kiirusega, Teie ettevõttes iga päev lähevad kaotsi mitmed tähtsad telefonikõned, e-kirjad, siis ettevõttesisesed ja välissuhted ei ole mitte ainult hinnang ettevõttes valdava korra kohta, vaid ka suhete kohta kliendiga. Ei ole  rõõmustav tendents, et suurim osa ettevõtteid oma klientidele vastavad hilinenult  – siis, kui Teie konkurendid on jõudnud teist ette ja vastanud kiiremini. Tulemus: kaotatud kliendid, tööaeg on kasutatud ebaproduktiivselt ning Teie ettevõtte professionaalsusest kõhklema jäänud partnerid. Kuidas seda muuta ja leida lahendus ettevõtte sidevõrgustiku parendamiseks?

Õhutage töötajate suhtlust

Paljud ettevõtted veel ei ole jõudnud mõelda nii kaugele, et koos sidevahendite arenenguga, laienevad ka töötajate suhtlusvõimalused ja seda tõhusalt saaks kasutada ettevõtte heaks. Kuidas? Integreerides ühendatud kommunikatsioonisüsteemi nutitelefonis või tahvelarvutis, kasutades OpenTouch aplikatsiooni Teie töötaja on kiiresti ja kergelt kättesaadav ka siis, kui ta on teel ühelt kohtumiselt teisele, komandeeringul või konverentsil. Ettevõttesisesed toimingud ei peatu kogu päeva kestel ja Teie ettevõtte kliendid saavad nendele olulist informatsiooni.

Moodustage tõhus kommunikatsioonikaart

On tõestatud, et operatiivsed vastused on üks aspektidest, mis aitavad luua kaks korda rohkem tehinguid. OpenTouch on ühendatud süsteem, mis juhendab kliendikeskust erinevate küsimuste lahendamisel. Süsteem töötab kui kommunikatsioonikaart – sekretär saab täpse info, milline spetsialist on online  ja saab anda viivitamatult vastuse. Ka kliendile on  hõlpsam kasutada ühte kontakt-elektronposti või telefoninumbrit, mitte paljusid ja saada ühenduse, tänu infokeskusele, täpselt temale vajaliku spetsialistiga – see säästab ettevõtte aega ja on  professionaalsuse maine.

Kindlustage produktiivset & kiiret tööd meeskonnas

Üks tänapäeva parimatest lahendustest, mis hoiab kokku aega ja optimeerib rahalisi ressursse, on konverentskõned ja videokonverentsid. Kasutades OpenTouch, pareneb  ettevõttesisene kommunikatsioon, sest töötajad näevad infot, milline kolleeg on vaba ja seega ei ole vaja kulutada aega otsimiseks, kes kolleegidest võiks pakkuda abi kliendile konkreetses küsimuses. Suhtlemiseks OpenTouch erinevalt sotsiaalsetest võrgustikkudest (Skype, Google Hangouts), kindlustab ettevõtte kontrollitud ja turvalised vestluse, hääle, videokõned, ja /või dokumentide ühiskasutuse. Seepärast, et üha rohkem otsuseid tehakse meeskonnas, mis omakorda tagab parimaid tulemusi, on soovitav organiseerida webinare  (multimeedia veebikonverentse), mis võimaldavad lihtaslt ja kiiresti teavitada töötajaid või kliente uudistest.

Kasutage ühendatud kommunikatsioonikanalit

Hajutatud sidesüsteemid muudavad keeruliseks paljude ettevõtete nii ettevõttesisese kui ka väliskommunikatsiooni, näiteks, eksinud e-post või klientidele vastamata jäänud telefonikõned. Sellisel juhul, et vältida probleeme suhtlemises  klientidega, on soovitav integreerida kõik olevad sidekanalid ühte, milles OpenTouch platvormiga, saate ülevaate sissetulevatest / väljaminevatest kõnedest, e-postidest, määrata konkreetse ajavahemiku vastustele ja olete alati teavitatud sellest, kuidas töötab Teie infokeskus.

Segmenteerige vastutus igale spetsialistile

Segmenteerige oma töötajad pädevuse järgi suhtlemiseks klientidega ja te mõõtmatult parendate kasutusel olevat süsteemi ja säästate ka töötajate aega. Ühendatud OpenTouch süsteemi raames iga kasutaja on kindlustatud optimaalsema sidevahendiga (või  komplektiga). Näiteks, ühele sobivamaks (või odavamaks) variandiks on tavatelefon, teisele ainult aplikatsioon arvutis, kellelegi teisele nii telefon kui ka aplikatsioon arvutis ja aplikatsioon nutitelefonis. Vajaduste muutumise korral Te lihtsalt ja kiiresti kasutajale saate võimaldada teise või täiendava sidevahendi ja ta saab tegutseda operatiivselt edasi.

 

Alcatel-Lucent OpenTouch on kommunikatsioonisüsteem, mida on võimalik lihtsalt paigaldada iga ettevõtte IT sidevõrgustikku. Platvorm võimaldab moodsa kommunikatsioonilahenduse ettevõttes, mis ühendab sidevahendeid, inimesi, toiminguid ja on  kulusid optimeeriv lahendus. Võtke kontakt Adventus Solutions ekspertidega oma ettevõtte tegevuse parendamiseks.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.