Microsofti kaugtöölahendused püstitavad rekordeid

Microsoft avaldas oma esimese töötrendide indeksi (Work Trend Indeks) raporti, milles on analüüsitud Microsoft Graph lahenduse kaudu kaugtöö produktiivsuse trende ja seda, kuidas erinevad kaugtöö stsenaariumid muudavad omavahelist suhtlemist ja töötamist.

Nende andmete jagamise eesmärk on klientidele parimate nippide jagamine, mis aitab kõikidel kaugtöö tegijatel planeerida oma tööd ja tulevikku. Sarnaselt teistega leiab ka Microsoft uusi mooduseid, kuidas olla ühenduses ja säilitada produktiivsus.

Siin on mõned Töötrendide Indeksi põnevamad tulemused.

  • Rekord: 2,7 miljardit minutit koosolekuid/kohtumisi ühes päevas. Võrreldes märtsikuu keskpaigaga, kui päevas toimus koosolekuid 900 miljoni minuti jagu, tõusis veebis peetud koosolekute arv 200%.
  • 183 000 Teamsi Educationi üldkontot kasutavad lahendust 175 riigis. See tähendab, et 183 000 Teamsi rakenduse rentnikku (haridusasutust) üle maailma kasutavad õpilastega kohtumiseks virtuaalse klassiruumi lahendust. Videokohtumiste tõusust on aru saada, et inimesed on sotsiaalsed olendid. Kui varem oli video kohtumistel lisavõimalus, siis nüüd on see saanud reegliks. 
  • Nädalane Teamsi videokoosolekute kasutajate arv mobiiliseadmetes tõusis perioodil veebruari algus kuni märtsi lõpp kolm korda.
  • Kõige rohkem tõusis Teamsi kasutajate arv Itaalias ja Hispaanias. Populaarsed valdkonnad, kus Teamsi kasutatakse, on haridus ja valitsemine.
  • Märtsis kasvas kasutajate päevane keskmine Teamsi kasutamisaeg enam kui tunni võrra.
  • Hoolimata sellest, et paljud töötajad naasevad töökohtadele, kasvab Hiinast pärit uute kasutajate arv endiselt iga päev võrreldes jaanuari lõpuga enam kui kahekordselt. Samuti kasvab nädalast nädalasse nende hiinlaste hulk, kes kasutavad Teamsi aktiivselt iga päev.
  • Märtsis kasvas videokõnede arv 1000%. Geograafiliselt kasutatakse videokõne lahendusi kõige rohkem Norras ja Madalmaades (Peaaegu 60% kohtumistest sisaldavad videofunktsiooni).

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.